tack för dagen älski !

Skola som vanligt idag, till en början. Sen mösspåtagning för treorna. Avis_tjej_94 typ.
Jag vill ocksååå !
Menmen jag har två år kvar och dom ska bli toppen har jag bestämt.
Sen åkte jag och min älski amanda till sthlm för shopping. Det blev en kanon eftermiddag/kväll.
Massor med skratt och är nu några hundralappar fattigare. Vi shoppade alltså lite och sen gick vi ock åt
på tacobar. mys !
Det var några gubbar i lyftkran precis utanför, dom tvättade fönster vilket var otroooligt underhållande haha.
Undra om dom märkte att dom hade publik ?
& på tåget hem hittade jag en hundralapp. WOOHO! då blidde jag glad :')
Nu är jag hemma igen, supertrött men nöjd efter en bra dag.

/E.




Kommentarer
Postat av: ämäända

Taccckkk själlllv favorit! <3 Hihihihihi det var verkligen toppen, och det var tur att vi inte var på dejt...........................................

HIHI ohhhhh fina bilder också <3 :'D Älskardeiiii<3

2011-04-29 @ 23:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback