At least, it made me laugh.

 Jag erkänner, jag har varit otroligt trött både idag och igår vet inte varför. Börjar bli sjuk kanske ?
Det är iallafall anledningen till så dålig uppdatering som det faktiskt har varit.
Men igår då, skola till 12, dö spanska dö. Sen träffade jag på en liten filur på stan, så knas det blev men iallafall sen var det steelpan på kvällen som alla andra måndagar + att jag och amanda lyckades ta fel buss fast vi har åkt samma buss varenda måndag i flera år. Fail om jag får säga det själv.
Idag var det också kort dag i skolan, och Ellen var tillbaka ! Åkte iallafall hem och sov efter skolan, galet trött. Det var nog mycket pga Wille ringde och väckte mig inatt när jag hade somnat. Inte snällt.
Juste, var det bara jag som tyckte att det var sjukt kallt imorse?
Det positiva med det är att jag fick inviga min nya supermysiga halsduk :D
Och nu sitter jag här, borde kanske göra samhälls grejjerna men jag orkar inte nu... så vi får se vad som händer ikväll något chill iallafall :)



Tack amanda för att du ser så passande ut på bild,
 för det är ungefär sådär jag känner mig just nu ! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback