FML

granen är ful, jag skar mig på tejpen, julgranskulorna behövde tråd som var omöjlig att knyta, jag är för kort för att sätta upp glitter i granen och pappa asgarvar åt mig. sen försöker granen lägga sig ner, då krävdes de 3 personer att få den att stå någelunda rakt. Pappa måste lära sig att köpa rätt gran när jag säger att den ska va STOR, inte fet på mitten och sne som tusan då går de illa...
Nä nu tänker jag släpa mig upp från köksgolvet och ignorera mitt pågående psykiskabreakdown och titta på Grinchen, NATTI! :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grinchen dagen innan julafton, det är rätta takter det!!!!

2011-12-24 @ 20:16:06
URL: http://gurrasson.blogg.se/
Postat av: amända

Hahahahahahahaha allltsåååååååoooow bra att jag skrattade själv i mitt rum när jag läste detta:D

2011-12-29 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback