I just wish you would have reached out

Klockan är nästan fem och jag sitter fortfarande i pyjamas, skitigt uppsatt hår och osminkad. Känner mig lite lagom fräsh så där, men har inte orkat göra något åt det. Har ändå bara latat mig hemma idag kändes som en sådan dag. Just nu sitter jag i lillebrors rum igen, passar på att ha lite egentid med honom när han för en gångsskull är själv. Haha, vi kan ju faktiskt vara sams ibland. Otroligt va ?
Snart blir det nog duschen så jag kan börja känna mig som en människa igen haha. See ya later !
Känner mig nästan lite som Bridget Jones idag faktiskt, haha

Kommentarer
Postat av: Agnes

Superfin blogg! :-)

2011-12-29 @ 17:20:11
URL: http://agnesgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback