Paniken som uppstår ...

.. när en ambulanshelikopter landar precis utanför huset efter tolv på natten ! Mamma får panik och springer ut, med Peter precis efter sig. Jag får panik för att mamma har panik och drar på mig jackan och springer också efter. Kommer ut till vägen och ser att akutbilen står där med blåljus och fullt med sjukvårdare och flera bilar som inte kan passera eftersom helikoptern stod där. Då helt plötsligt råkar Leif GW Persson knalla förbi, i lilla Järna. För han var en av dom som skulle passera den vägen precis när det hände, så han pratade med sjukvårdarna osv och det visa sig va en tant på gatan det har hänt något med, riktigt hemskt och hon är riktigt gammal typ 98 år tror jag.. Hoppas det går bra för henne, massor med positiva tankar till dig Anna-Lisa !
Okej kanske inte värsta big deal, men jag fick panik och blev aningen skakis för det är ju inte varje dag det landar en helikopter precis utanför huset så hela taket skakar. Och det råkade handla om en jag typ känner. Eller ja, hon har varit min granne sen jag va nyfödd. Aja, nu har jag fått skriva av mig om det och nu tänker jag titta på film och inte tänka på det mer just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback