SNÖ ♥

Ååh jag är nästan överlycklig nu för det snöar! Första snön i år, alla har väl redan sett alla statusar på facebook eftersom det verkar som att varenda människa skriver om det. Men jag tänkte vara annorlunda och skriva det här istället ! Haha skojjade bara. Men jag älskar snö för er som inte förstått det redan.
Men idag då, en helt vanlig måndag. Livsglädjen försvann lite när klockan ringde imorse, men det gick över. Hyffsat bra humör, förkyldningen är bättre osv. Började dagen med 3 timmar spanska, som faktiskt va chill för kanske sisådär första gången. Och sedan på lunchen en promenad i det underbara och kalla vädret med Ellen, Josefine, Louise & Ellinor. Vi hade liksom 2 timmars rast innan Småföretagandet så något var vi ju tvungna att göra. Sen var det lektion igen, somnade ungefär en miljon gånger. Men nu är jag hemma igen, och nyduschad. Awesome känsla. Nu ska jag nog ta och titta på ett avsnitt av Scrubs och sedan ta tag i lite plugg. Tråkigt men det måste göras...

Kommentarer
Postat av: Nellieeh

SV:

Ska ta det lugnt o kolla lite på tv. ;)

Själv ?

2011-12-05 @ 20:29:45
URL: http://nellieeh.blogg.se/
Postat av: Alice

Mysigt med snö! bor på mallis, här finns det ingen snö. Lite tråkigt vid juletider :/

2011-12-14 @ 22:04:41
URL: http://missmeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback