Didn't think it would turn around

Var ju som sagt på öppet hus igår, riktigt kul faktiskt. Alla hade så mycket frågor osv. Det var fullt upp i beteenderummet hela kvällen! Frös dock halvt ihjäl på vägen hem det var massa minusgrader och min buss var sen. PERFECT COMBINATION!
Idag var det segt däremot, slutade 17 så har inte hunnit med att göra så mycket sen jag kom hem. Men nu sitter jag i soffan och tittar på Plain Jane på MTV och skriver på min engelskagrejj imorgon, ska läsa upp en nyhet osv.
Och för oss Rönninge elever så börjar helgen redan imorgon! Ledigt på fredag, bara en kvarts utvecklingssamtal men det är ju ingenting så är överlycklig. Vill bara sova hela tiden så det passar mig utmärkt att ta igen några timmar som jag missat senaste dagarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback