you promised to never leave me in the dark

Shalalala äntligen jullov! Känns som att jag har förtjänat det i år. Är trött i huvudet och kroppen, oavsett hur mycket jag sover känns det som även om det inte blir så många timmar varje natt. Så tre veckor ledigt kommer bli awesome !
Var i ishallen idag igen av någon anledning jag inte vet men de var väl kul med lite tidsfördriv såhär på kvällen, var med amanda på eftermiddagen men hon åkte hemåt vid typ fem för att avsluta det sista att plugga för terminen. Men nu är jag frusen som tusan igen så nu blir det att mysa ner sig i Onepiecen och sedan titta på något avsnitt av Pretty Little Liars.  Och imorgon ett besök på Boas!
peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback