de kommer en dag....

du kan inte bry dig mindre va ? ena dagen är allt bra, och du är nöjd. sen duger man inte och då skiter du i det tills det passar för dig. är de schysst? - nej jag tycker faktiskt inte det. du kan väl iallafall visa att du bryr dig minsta lilla för jag vet att du gör det.  istället för att det bara ska passa och alla ska va nöjda på dina vilkor... kommer nog ångra att jag skrev det här men kunde inte låta bli, jag vågar inte riskera att förlora dig genom att säga allt de här rakt i ditt ansikte. jag är feg, jag vet. men du kanske förstår om du skulle se de här, och inse att en kompis gör inte så. Och när du förstår de inser du nog även också att jag inte skriver de här för att va elak, utan för att du ska förstå mig lite mer och att jag bryr mig om dig.
jag var bara tvungen skriva de här även om personen ifråga säkert inte läser eller bryr sig om det här. och för er som faktiskt bryr er, nej det har inte hänt något allvarligt blir bara lite sur.


/ E.

Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

tack så mycket sötnos, är du med i tävlingen om bloggsvar då? :)<3

2011-02-11 @ 23:26:37
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback