en dag reser vi runt jorden, fråga mig bara när.

helllooww !
eh, ja som sagt skitdålig uppdatering MEN jag skyller på ett vist ställe som kallas Rönninge Gymnasium, lärarna där verkar ha något emot att man har ett liv utanför skolan så de ger massor med läxor och skit.
Men den här veckan har faktiskt gått fort, även om de enda roliga typ var hockeyn med Josefine i tisdags även om den bjöd på en heldel konstiga situationer och saker.... hmm måste blir skärpning på hjärtinfarkterna här asså inte bra, inte bra. Som ni märker så överlevde jag faktiskt den här veckan också även om den innebar sjukt mycket pinsamheter jag inte kan skriva här, och ett "suicide-framkallande-matteB-fucking-prov". HEMSKT SÄGER JAG !
Anyway idag var jag på bio med Major Morgonkröök, och kom nyss hem. tack för en supermysigdag ! haha, men du måste sluta upp med importsvenskan/göteborgskan/dalmålet/ochalltannat-språket jag döööör ju typ när du snackar så ^^ haha careface och ingen annan fattar de där men ändå :D

& Joel är sämst för att han tycker att min blogg är sämst. ♥


ååh va kul man kan ha på samhälls-lektionen <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback