Första inlägget 2011

God morgon!
Nu är det ju äntligen 2011, året börjar bra med att pappa och simon har åkt iväg till västerås för hockey, och stannar där till måndag kväll :D så jag är glad, ingen som klagar bara jag och mamma hemma. Vi började de här underbara dagarna igår med att kolla på Mamma Mia! stackars mamma gråter av den filmen, och självklart smittade det av sig så då satt vi där och skrattade och grät om vart annat. ^^
Idag händer nog inte så mycket, Wille kommer hit om en stund. Men jag är typ nyvaken jättekul.... aja nu måste jag nog städa lite i mitt rum innan han kommer haha det ser ut som ett bombnedslag :D

tjingeling


mmm.... vackert

Kommentarer
Postat av: wille

De va ett bombnedslag iaf såååå ;) <3

2011-01-05 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback