i whip my hair back and forth nananaa

Var ledig idag, bra start på terminen slutar tidigt varje dag och ledig en dag (y)
men nästa vecka är det slut med det tyvärr... aja åkte till skolan för att lämna en sak med Melissa baby & snyggingen Josefine! Sedan blev de stan där vi åt en grekisk lunch och sedan liite shopping även om de inte skulle bli så. Men det blev en underbar dag iallafall, som alltid med dem, de är ju så otroooligt roliga! ni skulle bara veta vad ni missar ;)
Åkte iallafall hem sen eftersom jag hade lovat att följa med på lillebrorsans hockeymatch. Så kom hem, duschade och fixade lite sen var de dags att åka. Var och tittade på skor osv med mamma innan matchen eftersom simon och pappa var tvungna att va där långt innan matchstart. Åkte tillbaka till Axa och vänta på att matchen skulle börja och då typ gaahh ! nej men haha. Tyvärr förlorade de matchen :( not kul! menmen man kan inte vinna varje match. Kollade sedan på lite av en annan match som inte var spelad av 96orna. hihi, då hade jag iallafall någon något att titta på tills jag äntligen skulle få åka hem. (Melissa snälla döda mig inte?♥)
Nu sitter jag här och funderar på att sova, hoppas ni andra har haft en lika bra dag som jag :)
godnatt!

 ♥

 söt!

 NiNJAAAH !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst min bajs! <3

2011-01-13 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback