1 Juli

Godmorgon!
Om jag ska vara ärlig så orkade jag inte blogga igår kväll. Var alldeles för trött.
Men jag jobbade som vanligt på dagen, fick måla massa så nu ser de nya jobbarkläderna ut som skit precis som dom gamla haha.
Slutade typ 16.30 efter att ha hjälpt pappa med en grejj sista halvtimmen, då drog vi och köpte tårta och lite så till min älskade mamma som fyllde år igår. Grattis världens bästa mamma!
Vi åt och så, sen kom min habibi Josefine hit. Super mys, vi gjorde inte så jättemycket men det var för länge sen nu. Så vi typ pratade, gick till Mella och hämtade vårat kubbspel och sen spelade vi ju såklart (:
När hon hade åkt hem hände inte så mycket mer, tittade på film och så sen somna jag typ haha intressant. :)
Men nu ska jag städa innan my parents lackar ännu mer, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback