ICE ICE BABY !


dåligt bloggande i helgen jag vet. Men igår morse bar det ju av mot stockholm som jag skrev med bästa brudarna. Vi skulle till Grönan för att sedan se Jedward på sommarkrysset så vi satt där i gassande sol hela långa dagen, shit va det var varmt ! Men helt klart värt det, Jedward var GRYMMA och verkade ha så kul på scenen. Verkligen söta killar det där. Så kortfattat så var det en awesome kväll och bilder kommer när Josefine har skickat dom till mig på något sett :) Har sjungit Ice Ice Baby och Lipstick sen halv ett igår ungefär, DET SITTER FAST I HUVUDET PÅ MIG. sorry fick lite damp. hehehee
Idag var jag i stockholm igen med mamma, kul det med. Fick lite nytt att lägga in i garderoben nu tills jag har jobbat klart eftersom jag visst skulle jobba imorgon också. Sen träffade jag Fredrik en stund eftersom han var i tälje med sin familj, mucho najs :)
Men nu ska jag snart sova, upp tidigt imorgon...

nattinatti ! '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback