jag räknar dagarna.


lalalaaaa, bara en dag kvar på jobbet ! :D eller det kanske är sorgligt, jag vet inte ...
Både idag och igår har varit ganska sega, eftersom nästan alla har gått på semester så
har ingen jobb åt oss sommarjobbare. Eller jo, men med lååånga rasters mellanrum.
Men vi har målat och lite sånt, typ städat så det har väl funnits att göra ändå.
Har nyss legat ute på altanen och stekt lite i solen, underbart ! Råkade somna några gånger
men går man upp kl 6 varje dag borde det vara tillåtet (:
Har inte så mycket intressant att skriva känner jag, men snart åker iallafall jag och Josefine till
Öland, det kommer bli grymt !

Skriver så fort jag kommer på något igen. pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback