Kass.

HEEEEELG !
har haft en väldigt seg och varm dag på jobbet, men även lite kul var det allt. Som tex det där: (kanske för internt för att ni ska förstå det roliga men aja)

Malax (turk eller liknande) : Om Jesus inte fanns skulle det vara mörkt på jorden!
Benny: Nej vet du, om solen försvann då jävlar skulle de bli mörkt!!!!
Malax: men du, läs det här stycket iallafall "djnvignfkas" (min tolkning av hans hemspråk)
Benny: HEJDÅ ! *går iväg*

men nu är den här dagen över så jag tänkte ta och chilla lite med film och sådant ikväll och sen bara sooooovaa ! Har nog nästan aldrig längtat efter min säng så här mycket.
Jag har även hunnit med att sola lite idag, känner mig inte så blek som jag trodde efter tre veckors arbete men att sola är aldrig fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback