livrädd_tjej_94

Hejsan ! Nu är det så här att jag inte har en dator för tillfället men då kom min räddade ängel kallad Lina. Alltså min lillebrors flickvän, hon hade med sig sin dator hit så nu kan jag blogga. Jag är livrädd för om det är  något som verkligen skrämmer mig så är det åska och blixtar. Och utanför fönstret är det kaos och jag känner mig ensam. Bara jag och turturduvorna hemma... Rädda mig ?
Ska försöka glömma bort vädret utanför och titta på film eller något. Får se hur det går. Men måste ju iallafall erkänna att det är fett mysigt att gå och lägga sig och höra ljudet av regnet. Så länge det inte kommer någon BAAAAMM BOOOMMM från åska osv.

PUSS ! får se om jag överlever natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback