Två år med bästavän.


GRATTIS TILL MIG OCH AMANDA SOM HAR VARIT BÄSTAVÄNNER I TVÅ ÅR IDAG !

haha, kanske barnsligt? whatever, de är en viktig dag. Två år utan bråk.
Hur skulle jag klarat av dom här två åren utan dig? Allt jobbigt, dagar då allt var skit, första året på gymnasiet?
Men framför allt, alla underbara stunder och alla minnen. Oslagbart.



you're my sun when the rain is falling
you're the moon when the night comes
you're the air that I am breathing
you're the one that makes me believe in destiny

Jag älskar dig bästavan. <3


Kommentarer
Postat av: molz :)

fina bilder du tar <3 :)

2011-07-31 @ 10:41:26
URL: http://popcornsmile.blogg.se/
Postat av: aaaa

JAG ÄLSKAR DIG <3

Du betyder allt!

2011-07-31 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback