you were mine, and i was yours for one night.

Igår var absolut sista dagen på jobbet om jag inte väljer att jobba lite extra innan skolan börjar. Så det känns underbart även om dagen igår var så otroligt seg att man inte trodde att den någonsin skulle ta slut.
Träffade även Melanie en stund på kvällen, mys som vanligt :)
Och idag har jag sovit ganska länge, väl behövligt. Stekt lite ute på altanen, måste ju jobba på brännan men sen blev det mulet så då hamnade jag här. Ska packa massor idag också, åker till Öland imorgon. Ska bo på Böda camping med två familjer som mina föräldrar känner, det blir nog kul men är ensam tjej så det är lite små trist.
Nu verkar solen va påväg tillbaka så nu ska jag inta solstolen, puss !


brun tjej i turkland ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback