boom boom boom lalalaaaa

lalalaaa, hade faktiskt en bra dag igår fast jag hann inte blogga mer.
Skolan gick snabbt, alla treor va utklädda inför deras poängjakt de va kul att se haha. Gick på stan en liten stund efter skolan och hitta lite fina grejjer, men det ekade tomt på kontot så det blev inga kläder för mig.  
Kewin svek oss på steelpan men det gick bra iallafall, fast jag och amanda fick näästan typ skäll av
en vakt i stadshuset när vi skulle hem sen. Vi fick inte va där för honom, knappt ens för att låna toaletten.
 Fett e-lak!
Idag iallafall, ska jag förhoppningsvis träffa Frida eftersom mina kusiner från norrland kom till södertälje idag. Mucho fun. Nu ska jag gå och fixa lite. See ya lateeer.


Kommentarer
Postat av: A

HIHIHIHIHI VAKTIS :D:D:D

2011-06-11 @ 02:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback