Bryan Adams.

blev inge mer bloggande igår, var sjukt trött när jag kom hem och pratade med en person i telefon och somnade bums när vi la på. Så nu kan jag berätta lite mer om gårdagen, var på Grönan och utmanade mina rädslor mohaha ! eller egentligen, åkte Jet Line 3 ggr så jag inte behöver dö en gång varje år när jag åker dit så nu vet jag att jag klarar av att åka den haha. Och vi såg en as HET kille, han såg ut som en blandning av Eric Saade och Taylor Lautner, men han hade flickvän....
Sen iallafall kom Melanie och Agnes dit och vi skulle se Bryan Adams wowoowoo, fast dom två försvann sen... aja det var en grym konsert han var riktigt bra ! :)
även om vi fick rådamp på en kärring när vi skulle därifrån som typ smällde till mig i ryggen och börja gapa om att vi var i vägen ? wtf... Och en stackars kille på tåget hem lånade Melanies mobil i panik, han behövde ringa 112. Men ska nog inte skriva anledningen här.
Kom hem med lite sisådär HEL DÖDA fötter och en ömmande rygg men det var helt klart en dag att minnas och en toppen start på lovet :)
Snart ska jag nog träffa Amäända, hihi.









inte världens bästa bilder, men de får duga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback