Du kanske är envis, men det är därför jag gillar dig.

TJAAA !
Nej men, idag har jag varit i södertälje och träffat en grymt saknad person. ååh, måste bara säga att det var underbart att träffa dig. Jag behövde det verkligen nu. ♥
Sen fick jag vänta på centralen i femtio år ( ca två timmar ) eftersom jag missade bussen jag skulle ta med 10 minuter och bussen som gick 40 minuter senare blev inställt, yaay go SL ! och sen iallafall 17.44 gick iallafall ett tåg. OCH jag har skavsår så jag var lite lagom grinig när jag kom hem. Men när jag tittade in i köket så satt mormor och morfar där, då blev humöret lite bättre :D och jag har fått lära mig att höstlov hette potatislov när morfar gick i skolan. Lite lagom udda sådär.
Nu har vi iallafall ätit grillat och jordgubbar till efterrätt. Riktigt najs ! Får se vad som händer resten av kvällen ska väl iallafall försöka va lite social hemma (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback