Give me everything.


åååh va jag älskar vädret !
Det är ju bara för underbart, kan ju inte göra annat än att vara glad.
Åkte iallafall till tälje förut och träffade Amääända ett tag, vi köpte med oss lite gott (fryst mangoooo ! haha nä fuuu, den va äcklig) och gick ner till maren. Vi satt där och njöt av sommarlov hur länge som helst och pratade om allt mellan himmel och jord. Och nu sitter jag här, ska göra ett försök att gå och lägga mig tidigt eftersom vi har spelning imorgon. Så nu blir det nog film och så sen sängen. :) mys.



Kommentarer
Postat av: a

Dagens citat: "FOL" :D

2011-06-11 @ 02:04:06
Postat av: FotografOlivia

haha sån där mobil har jag med.

2011-06-18 @ 20:25:36
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback