@Melanies place

Dålig uppdatering, i know. Men det var fullt upp igår med först kubb och midsommar mat hemma hos mig. Melanie var också med sen drog vi till henne för att bada, dunka musik och grilla med hennes storebror och hans kompisar. Mycket najs !
Så vi badade mitt i natten och hade det jättemysigt måste jag ta och berätta, sen sov jag kvar här och vi vakna för typ två timmar sen och nu är vi i full gång att baka födelsedagstårta eftersom det är Melanies födelsedag todaaaay ! GRATTIIIIIIS ÄLSKLING ! Senare ikväll blir det Thairesturang i sthlm, Koh Phangan för att fira henne.
Kanske sover här inatt igen så därför bloggar jag lite dåligt just nu men det lär bli en liten bildbomb på söndag.

Nu ska jag väl gå och hjälpa till eller kanske duscha. Så vi får se när jag bloggar igen förmodligen snart :)

Kommentarer
Postat av: Sarah Ahlsten

Hej hej vad kul dina inlägg verkar vara. kommer verkligen att läsa din blogg igen. :) Hoppas du har en bra vardag =)

2011-06-28 @ 00:48:58
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback