Pappas flicka.


Jahaja nästan två veckor av sommarjobbet har gått. Känns bra men ändå lite sorgligt, trivs riktigt bra nu faktiskt :) Även om det finns folk man gillar lite mindre osv men så är det vart man än är antar jag.
Men jag sliter på så hårt jag kan och hoppas på att det räcker. Det är dock ganska tufft att vara ensam tjej på hela firman men det gäller att ta det med en nypa salt så går det bra :)
Igår träffade jag min saknade Daniel, super kul även om det bara blev en stund. :)
Och idag blev jag totalmobbad på jobbet av de andra sommarjobbarna, vi är fyra st varav en pratar ingen svenska utan finska och alla dom där tre kommer från finland man ba kuuuul! så jag fattar inte ett skit när dom kör igång och babblar på sitt språk o:
Och dom knöt fast mig på en stol idag, och band mig med typ rep och en krok och ritade sedan på mina armar. INTE VACKERT. Hämnd imorgon kanske ? Måste skaffa lite back up först....
Brände mig även i hårbotten, haha careface :D och blev kallas Pappas flicka ;s

Aja snart sängen så, natti natti! :)




 
fint, men det är ju inte precis Picasso....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback