Redan en vecka.


En sliten men mycket nöjd tjej tar äntligen helg. Känner att jobbet börjar bli roligare och jag har lyckats hjälpa pappa med massa saker idag som inkluderade typ farliga maskiner i verkstaden UTAN minsta lilla skråma :D Och jag höll på att avlida när en blixt slog ner ute på gården där, först ser man blixten och sen en jäkla smäll så hela verkstaden skakade och den byggnaden är ju faktiskt stor. Usch jag gillar inte åska :(
När jag var klar med det jag gjorde åt pappa, så letade jag iallafall upp den andra sommarjobbaren som jag brukar få jobba med. Han stod och målade så jag hjälpte honom, och efter tio minuter var typ hela jag täckt med färg. Lika mycket som han hade fått på sig på hela förmiddagen. bra jobbat !
Den här veckan har varit otroligt jobbig och kämpig men samtidigt väldigt kul och jag har lärt mig massor med skojjiga saker.
Och det går inte att ladda upp bilder för blogg,se har damp som vanligt. Men det får bli en annan gång då :)
Aja nu blir det duschen & försöka skrubba bort all färg från armarna, och sen myskväll med Melanie ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback