Sommaren har bara börjat

Hejsaaan
Har nyss haft världens mysigaste kväll med Melanie och Ida, Agnes var här en stund också.
Men aah, kvällen är ju inte slut än fast det är nog snart dags för sängen vi börjar bli trötta här nu och Mella ska upp tidigt imorgon och förmodligen jag med.
Vi bada massa idag och fick lära oss en muppig vattendans till Coconut tree. Hahaa ! Vi har även lyckats baka en kanongod tårta även om jag inte brukar gilla det så var den här helt okej. 
På kvällen gick vi till Ica en snabbis för att sedan grilla mat och mashmallows och efter det blev det massa mys med film i uterummet, Mulan & White Chicks. Najs kombination om jag får säga det själv (: Sånna här kvällar med grillning, filtar, mys och allt det där är ju typ det bästa med sommaren, högt rankat på listan iallafall.  
Och vi fick lite vuxenpoäng nyss för vi ställde oss liksom halv två på natten och fixade disken eftersom hela köket var ett bombnedslag efter den här helgen.
Imorgon lägger jag upp bilder från Midsommar och helgen för dom som vill se. Eller något sånt ?

Nattinattiiiii !

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack gumman :)

2011-06-26 @ 22:32:49
URL: http://tankarblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback