Welcome to a new deja vu

Okej för det första, jag är fortfarande sjuk men börjar äntligen bli bättre :) och för det andra, har fått frågan (kommentaren finns inte publicerad) vem jag syftar på i förra inlägget med texten om det är "en viss person som blablabla... ". Och nej det är inte han. Jag kan även garantera att personen i fråga inte läser min blogg så ingen av er som läser det här behöver känna sig träffad om nu någon gör det :)
Och för det tredje, hmm jag vet inte men det borde ju finnas med en tredje grejj eftersom ett och två är med.

Men eftersom jag var piggare idag så åkte jag till södertälje med mamma, lillebror och Lina. Ganska trevligt, men blev supertrött och lite smått grinig eftersom min lillebror är så grymt kräsen när det gäller kläder så det tog ett tag. Och för att jag fick skoskav men iallafall.  Nu är vi hemma sedan någon timme, och jag tänkte ta mig en liten nostalgitripp genom att kolla på bilder och sväva tillbaka till balen förra året eftersom just nu har Eneskolan sin bal med årets nior. Det var en underbar kväll det kan jag lova ! :)
Och nästa vecka börjar jag jobba, en vecka för sent men ville bli av med förkyldningen helt först så jag inte går och är sjuk till och från resten av sommaren och det var helt okej med min chef så det är bra. Taggade inför nästa vecka igår genom att prova mina kläder jag måste ha, eller byxorna iallafall ni får ett litet smakprov på det eftersom det var så ooootroligt snyggt haha ! Ett riktigt mansgöra det jag kommer få göra, eller själva industrin är väl det även om jag kanske får det lite lättare ;)

 

Snyggt vaaaa ? ;) haha skojja, men Boas Industriservice here i come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback