Grymma tjejer in tha woods.

Lalalala, elin är happyface idag. Så mycket att hon skriver om sig själv i tredje person. skojjsigt.
Som sagt, vi orienterade i rönninge todag. OJOJ VILKA GRYMMA TJEJER! (och kanske killar om alla räknas...) vi sprang runt där i lera, blötmark och bland träsktrollen haha. & som jag sa igår, såklart regnade det. Dock inte hela tiden :) och det gick upp o ner heela tiden fett jobbig bana men man får trösta sig med att allt de där slitet gör att man får snygg rumpa. right ? Vi gick inte heller vilse, är otroligt stolt eftersom jag har ganska dåligt lokalsinne, tack farmor för det ♥ enligt pappa är jag otroligt lik henne på många sett, då syftar han mest på just lokalsinnet som är så dåligt att man tydligen kan tappa bort sig i en telefonkiosk. låter lite misstänksamt...
Aja, kom hem ganska tidigt däckade i min underbara säng DIREKT. och sov en stund, sen mötte jag mamma för att åka och fixa lite saker. sjukt så ont i benen jag hade då alltså.
Har även varit snäll idag och hjälpt min käre vän att skriva en uppsats eftersom han tycker det är svårt med svenskan, så då hjälper jag till :D haha.
Nu ska jag nog kolla One tree hill som vanligt och sen sova.
tagga DN/Expressen med SpBe10 imorgon!
-hmm ja ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback