ja hur ska detta gå ?

Hade nationella i engelska idag, great.
hehe
Fick en lång håltimme innan eftermiddagens lektion så jag åkte in till södertälje med José för att äta lunch på Nancy's mucho nice I am telling ya !
& så var det ju så där att det är något såkallat Världsboksdagen idag, eller på Rönninge Gymnasium var det iallafall det haha verkar inte vara någon annan som vet om det. Iallafall många lärare var utklädda till karaktärer från kända böcker, lite små skojsigt så där.
Sen träffade jag Monia en stund och så kom Simon (inte min bror) ett tag också innan dom drog.
Efter det har det inte hänt så mycket mer idag, jag har städat inför pappas fullt hus grejjs han kommer ha här på fredag när jag är portad hemifrån haha, och Fredrik tror att han är Stålmannen.... hmm ja du lille vän twistad värld du lever i ;) hihi
Och imorgon, då jävlar! skojja men då ska vi orientera i skolan. kul kul säger vi. Hatar att springa runt som en vilsen kyckling i skogen och leta efter kontroller speciellt om det regnar vilket det förmodligen kommer göra eftersom jag alltid har sån tur med vädret när jag ska göra något......
Kanske aldrig mer kommer hem, går vilse utan att någon märker eller bryr sig så POOOFFF 'är jag borta.
Usch va sad det lät... Anyway back to One tree hill en liten stund.

natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback