Lördag.


Känns som att jag bloggar väldigt effektivt...
Iallafall, igår var jag i stockholm för lite shopping med bästaste Josefine efter skolan. Det var naaaajs.
Köpte dock inte så mycket men är nöjd ändå, och efter ett litet tag började regnet ösa ner ? Inte kul.
Så vi köpte jordgubbar och vandrade sen mot tunnelbanan och där var typ mega söt kille, right Josefine ? ;)
& ja, det hände inte så mycket mer sen, men de va mys :)
Idag när jag vaknade var det bara jag och Lina hemma. Så vi åt frukost och så i väntan på att de andra skulle komma hem. Sen åkte jag till södertälje för att fixa lite saker och träffade massa folk jag kände, flera stycken från klassen och så. Och Keviiiin ! :D


Kommentarer
Postat av: josefine

SimonRobin/blåkepsen/rödjackan :D

2011-05-14 @ 22:37:47
URL: http://gurrasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback