Mysdag med bäääästa

Ledig från skolan idag också, galet najs !
Men skulle till skolan iallafall en snabbis och lämna den där jäkla blå boken, så tog elva bussen och mötte Josefine i södertälje och drog dit där vi stötte på en viss Amanda med grova skavsår haha :) stackarn,
men jag skrattar ändå :D
Sen drog vi ner på stan, J stack hem och jag och A gick runt och letade efter ett par örhängen som jag bara måååste ha ! Hittade inte dom... men fick istället med mig en tröja hem. Så jag är nöjd :) Vi gick till maren och satte oss där med varsin glass och hade de mys i solen. Sen vandra vi vidare till ett litet typ berg där vi solade ännu mer och typ prata om ALLT. Sen kom Melissaaaaa babyyy, ååååh vad jag kommer sakna dig !
En MÅNAD I TURKIET !? Ta dig.
Det var allt för nu, och jag är på riktigt bra humör vilket känns underbart.
Undrar hur länge det håller i sig den här gången ? :)

  

  


Kommentarer
Postat av: A

HIHIHIHIHIHI ohhhhh det var en underbar dag förutom mina skavsår hehehehehehh <3

2011-06-11 @ 02:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback