sjukling.

Vaknade imore, duschade och gjorde mig klar. Hade galet ont i magen utan anledning men struntade i det och precis innan jag skulle gå så kändes det som att jag skulle ramla ihop. Höll på att svimma eller något allt svartnade, inte kul. Det var nog feber inblandat där också... Då ville ju inte mamma att jag skulle till skolan så det var bara march i säng igen. Sov ett par timmar till. Så nu känns det ganska bra. Förhoppningsvis var det inget allvarligt.
Nu har jag fått klaga lite, eller något och aah. Ska nog kolla på film med mamma nu eller något :)
Imorgon blir det bio med Josefine om jag är frisk, tror jag ? :)


Kommentarer
Postat av: Ackelina

Sv; hoppas du mår bättre idag :)

2011-05-21 @ 12:40:40
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback