söndags ångest.

jag hatar söndagar. varför är dom alltid så hemska?
Oavsett om man gör något kul eller inte haha, men ååh vad jag inte vill ha skola imorgon, blää.
Känns som att jag har tjatat mycket om det där dumma samhällsarbetet. Men here I go again:
KAN INGEN AVSKAFFA SAMHÄLLSKUNSKAP!? är fortfarande inte klar, det går riktigt trögt. kul.
Men det måste bli klart idag, eftersom det ska vara inlämnat imorgon bitti. Så nu ska jag kämpa vidare med det, som en riktig krigare haha!
åh trött
Men aja, det var ju valborg igår. Helt okej faktiskt men förbannat jäkla kallt. Kvällen spenderades först i Geneta där jag och José hämtade Melissa sedan bar det av mot stan och maren. Där träffa vi Daniel bästavän, saknad pojke de där. Även om han inte va med oss särskillt länge.
Sen träffa vi massa andra där, och det var jättekallt så vi dog typ. Det blev varm choklad på pressbyrån som fick rädda oss då. Aja orkar inte berätta mer om det men kul var det :)

Nu ska jag kämpa vidare, pusss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback