Like I love you


Dålig uppdatering idag, i know. Men jag har mått dåligt hela dagen. Migrän, så vaknade typ hela tiden imorse av att det gjorde så satans ont i huvudet. Sen vid typ 11-11.30 någonstans gick jag iallafall upp och försökte äta lite men ville egentligen inte ha. Försökte även plugga lite, de gick inte heller....
Sov några timmar till på eftermiddagen och då försvann huvudvärken nästan helt. Så jag drog till min Melanie för en av våra myyysiga filmkvällar. Det var precis vad jag behövde ! Vi tittade på den underbara filmen Love Actually, vet inte hur många gånger jag har sett den nu men jag gillar den fortfarande. Och vi kom fram till att Hugh Grant är het. haha.
Så tack för kvällen hjärtat mitt, älskar dig så gaaalet mycket ! :)



gammal närbild, hejhej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback