gymnasiemässan

Hejsan ! Är äntligen frisk igen, eller aah febern är borta så jag är på benen. Piggare än någonsin! Kan man ju drömma, känner att jag är lite oseriös idag. Konstig dag helt enkelt.
Åkte upp till gymnasiemässan idag för att se alla små osäkra 96or och få reda lite på vart alla ska söka i år. Så jag stod och pratade för min skola då, Rönninge Gymnasium. Som för övrigt är en riktigt bra skola om någon sökande skulle kika in på min blogg och se det här.
Det var riktigt kul iallafall, jobbigt för min onda hals och lite i ryggen men helt klart värt det. Världens bästa Marcus var där också, så jag blev glad att få träffa honom. Och vem mer dyker upp lite random sådär? Jo mitt i folkmassan ser jag Kewiiiin, så jag springer fram till honom lika glad som alltid att se honom nu efter att han la av med steelpan för ett tag.
Jag tror att Rönninges klasser för nästa år kommer bli smockfulla, för shit vad vi gav broschyrer och berättade om linjer för allt mer och mer positiva 96or. Haha får se hur det blir med de.
Sen åkte jag till Östertälje för att bli hämtad av papaaaa, har gjort lite plugg och duschat. Och nu sitter jag här med musik på högsta volym och njuter av att det är helg!
Vad vill du bli när du blir stor?

Kommentarer
Postat av: M-m-m-moony :D

gulligt ^^ du gjortde säkert ett kanonjobb! <3

2011-11-26 @ 17:09:35
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback