I see it in your eyes that you're listening.

Gaaah, riktigt trött tjej. Men dagen har faktiskt varit helt okej. Lektionerna var sega, men det är dom väl typ alltid så det va inget nytt. Sen åkte jag till Järna och träffa mamma och Ella. Men tyvärr inte moster för hon hade hamnat på akuten i södertälje, tycker så synd om henne ! Stackarn som rest enda från norrland för att gå på dop imorgon men det verkar inte bli något dop för hennes del, ist blir det operation. :( Men hon mår nog bra snart igen.
Och jag fick några timmar att spendera med min lillkusin som dessutom fyller 9 år idag, (GRATTIS ELLAAAA!) så vi tittade lite på träningen sedan tittade vi på svampbob fyrkant, musse pigg och lekte med små plasthästar. Kändes bra att va liten för ett tag haha!
Nu sitter jag, mamma och lillebror bänkade framför idol. HEJA MOA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback