i won't run.

Riktigt skönt att sova länge idag, vaknade för någon timme sen och har kollat på scrubs sen dess och bara latat mig. Haha hur skönt ?
Nu ska jag iallafall fixa mig och sen gå och möta Josefine vid bussen. För att senare kolla på skräckfilm osv, kommer förmodligen ångra att jag gick med på det. Tror fortfarande att någon ska komma och dra mig i fötterna på natten efter att ha kollat på paranormal activity med S, L & A.
Fyyy för att ni övertalade mig.
Aja måste öka nu, OCH juste skolkatalogen kom idag. Så nu får man kanske veta vilka alla nya är. ^^
haha va fiiint.

Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHAHHAHAHHAH, BILDEN!!!!

2011-11-05 @ 20:35:00
URL: http://gurrasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback