Is it killing you like it's killing me ?

Kul har så mycket plugg att jag drunknar i papper snart eller något. Geografi prov imorgon, känner mig körd. Ungefär som resten av klassen och en mega uppsats tills på tordsdag, visst bara första utkastet men sen är det ändå inte lång tid kvar så måste göra så mycket som möjligt tills dess. De och massa annat har jag och göra närmsta tiden så jag är inte glad. Trött och grinig är nog bästa beskrivningen.
Komiskt nog skrev 118800 såhär när jag frågade vem Elin Eriksson var nyss, "Ja, ack, sicken lednadsglad människa hon är. Vi på 118800 kan inte gör annat än att ta av oss hatten och applådera den livsglädjen. Den vill vi också ha!" Lie of the month typ?
Aja bäst att sätta igång nu innan jag somnar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback