Jag har alltid varit säker på att jag kan göra fel.

Jag har inte riktigt varit på blogghumör dom senaste dagarna som ni kanske har märkt. Eller aah, M har märkt iallafall eftersom hon klagade i skolan så jag får väl rycka upp mig och skriva lite. Den här veckan har bestått av plugg, plugg, plugg & lite träning. Men mest av allt fullt upp med skolan. Hade idrottsprov igår. Shit vart skitsur efteråt eftersom jag hade pluggat som en galning kvällen innan så va provet lätt utan all stressplugg... Och jag fick tillbaka mitt geografiprov med VG+ vilket kändes riktigt bra !
Imorgon är det äntligen fredag, känns som att det behövs. Jag är trött, grinig och allmänt tjurig för att jag sover för lite och har långa skoldagar. Ingen bra kombination för er som inte vet det. Min moster Katta och lillkusinen Ella från norrland flög ner hit till sthlm idag så ska träffa dom imorgon, det blir awesome! Men nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på någon timmer mer sömn inatt än tidigare i veckan. 
Och som kompensation till M för mitt dåliga bloggande kommer massa tråkiga bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback