Lights fill the streets

Igår så blev min förkyldning värre igen. Inte kul asså.
Skulle ha åkt till gymnasiemässan med Kewin och Amanda igen för att se om vi kunde lura folk och låtsas att vi var sökande. Men jag orkade inte det då, var helt död på morgonen. Det lättade lite framåt dagen så jag åkte snabbt in till södertälje i akut behov av nya byxor för mina älsklingsbyxor har gått sönder... Kom hem därifrån och såg att mamma hade satt upp julstjärnorna i fönstrena, ååh kärlek på dom ! Gick sen till ishallen för att kolla på BJ matchen, mucho fun. Och jag hade på mig jättevarma kläder för att inte bli mer sjuk men lyckades ändå frysa om både fötter och händer. Stod en period vid båset också, haha de va roligt att höra spelarnas kommentarer osv under spelets gång. Passade även på att vara duktig och hjälpa pappa med materialar grejjset och kollade hur foton skulle bli därifrån för jag ska nog fota deras nästa hemmamatch och då är det ju roligare att ta kort där det inte är något plexi i vägen.
Kom hem runt halv åtta, åt middag och duschade och gick sedan och träffade monia. Vi gick till henne och drack te, snackade osv. Rätt mysigt, kom hem runt tolv och började kolla på Turkiet bilder med mamma och pappa. åååååh vad jag saknar det !
Lycka ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback