Lördag

jag har inte riktigt hunnit med bloggen känner jag... Men i onsdags var det spelning på kulturskolan, typ. Gick inte sådär jättebra. Men det ledde till att min torsdag var förstörd eftersom jag var så sjukt trött. Men igår iallafall så åkte jag med Josefine till sthlm efter skolan för att hon skulle till någon affär där och köpa en vinterjacka. Riktigt snygg var den!
Och jag fick köpa min första lussebulle för i år :D haha !
Kvällen spenderades hemma, med idol och en (halv) film. Skönt att slippa göra massor, kände mig inte på topp och var riktigt trött. Idag har jag inte så jättemycket mer planer än att dra in till söderälje om ca 45 minuter och köpa några saker och sedan hem och plugga. Fatta tråkigt att plugga på en lördag? Men då slipper jag det imorgon iallafall. :)
bild från Johannas 40 års fest.

Kommentarer
Postat av: M-m-m-moony :D

Mmmmm lussebulllaaaar!!! Ska vi baka det nån dag? :D

2011-11-26 @ 17:06:17
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback