Shadows searching through the night.

Dålig uppdatering igen. Men aja, i lördags var jag med Mooonia hela kvällen. Shit vad länge sen det var, vi snacka massa bullshit, hon kolla igenom skolkatalogen sen drog vi ut och träffade Wille och Tompa. Mucho trevligt. Sen vid typ 02.30 gick jag och mötte lillebror som helt plötsligt inte skulle sova hos A. Så man kan ju säga att de blev aningen sent i lördags eftersom mamma och pappa hade gäster osv. Och i söndags va jag med monia igen vi latade oss mest bara men det var najs det med. Sen drog jag på hockey med Lina på kvällen. Matchen gick inte så bra men det var kul att titta ändå. Plus att det var kallare än någonsin i ishallen. Eller så är det bara jag som inte lär mig att ta på mig tillräckligt med kläder?
Lina tog även med sin systemkamera på matchen som jag passade på att låna lite eftersom mitt objektiv är trasigt. Så är här några av bilderna vi tog. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback