Svar på kommentar

Lite kul att få en sån kommentar precis innan jag publicerade mitt inlägg om gymnasiemässan. Dock lite tråkigt att du inte skrev mail eller något så man kan skriva till dig men jag antar att du tittar igen så här kommer svaren på dina frågor.
Jag tycker att Rönninge är en jättebra skola, ganska liten vilket är bra för då blir det en mer behaglig stämning. Ingen mobbning eller så. Eleverna är trevliga, det är nästan lite som att alla känner alla på något sätt. Så om jag var du skulle jag lätt välja beteende på Rönninge istället för Tullinge, för jag valde också mellan dom skolorna när jag sökte och jag ångrar inte en sekund att det blev Rönninge istället för Tullinge.
Lärarna är kompetenta, och villiga att hjälpa till om man behöver hjälp och allt sånt. Och undervisningen är bra, men det gäller ju att man klarar det lite speciella blockschemat. :)
Men sök sök sök ! Jag tror inte att du kommer ångra dig.

Kommentarer
Postat av: Valentina

Lämnar min e-postadress den här gången :) Kan du förklara vad blockschema är? Undrar också hur matteundervisningen är där? Har ganska svårt med matten. & sen också vad ni brukar göra på idrotten? Gillar inte idrott, därför undrar jag.

2011-11-26 @ 16:30:10
Postat av: M-m-m-moony :D

Haha, klart nu när CAHPE går ut i år ska det nog inte bli ngr problem ;) då är det säkert bara najsiga personer kvar.

2011-11-26 @ 17:11:00
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback