You like a shot of pure gold

Åkte ju till södertälje en stund förut, skulle egentligen inte köpa något till mig själv. Men det råkade bli så ändå (inte för att jag klagar, men en viss mamma är inte lika nöjd..) Så det blev en mysig stickad kofta som jag tyvärr inte har bild på och hitta ingen på internet heller, och 2 st nagellack.
Ett juligt blått, låter knas i know men melissa vet vad jag menar :D
och ett till, lägger upp en bild på det :)
Och nu har jag pratat med habibiiii i typ en timme, mucho mys. Och nu blir det sängen så jag orkar upp imorgon för då ska vi på bio :D
Natti!
slarvigt målat och fula naglar jag vet, men fokusera på färgen!

Kommentarer
Postat av: M-m-m-moony :D

vem är habibi? fina naglar :)

2011-11-26 @ 17:07:08
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback