23 november

Nu var det dags igen, sjuk för tredje gången sedan den här terminen började. Nytt rekord för mig tror jag... Hög feber den här gången och förkyld som vanligt. Därför har jag inte bloggat, kom hem i måndags och var helt däckad. Har sovit i princip hela tiden sedan dess. Men nu börjar det kännas bättre, med febern iallafall. Så får se, kanske till och med orkar gå till skolan imorgon. Vilket vore bra för jag kommer hamna efter och aah de + alla läxor är nog ingen vidare bra kombination...
Fick just höra att jag ska stå för Rönninge gymnasium på gymnasiemässan på fredag, hoppas hoppas hoppas att jag är frisk då! För min saknade vän M kommer också va där då.
Nu ska jag sätta igång en film och mysa ner mig i soffan en stund och hoppas på att febern inte stiger igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback