call me hopeless, but not romantic.

Dålig uppdatering...
Aja jag överlevde skogsutflykten med klassen i fredags, var inte så hemskt som jag trodde men det kunde fortfarande varit så mycket bättre. När jag var hemma därifrån kom F hit och vi och Lina tittade på idol och så, mysigt. Igår hände inte så mycket, försökte plugga spanska men det gick inte så jättebra men jag försökte tålmodigt ett tag. Mer än vanligt faktiskt, även om det var utan framgång.
Sen tittade jag på film med mamma på kvällen, Just go with it. Mycket rolig film :)
Idag så ska jag ta tag i plugget i think, måste få klart några punkter på plugg-listan iallafall. Och sen ska jag och Lina gå och klippa oss, får se hur det blir. Är nästan lite nyfiken själv samtidigt som jag inte vill ifall jag skulle ångra mig liksom. Men det kan ju inte bli värre än att det får växa ut till så jag har nu.
random bild från förra hösten, eller om det var förrförra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback