fullt hus.

Kom hem från en stund sen. Har idag lärt mig hur man räddar liv så jag kan bli nya superwoman. Typ. Vi hade HLR i skolan fast vi egentligen var lediga. Kan inte rekommendera att pussas med en plastdocka.. Men iallafall, så hemskt var det inte. Eller ?
Sen stress hem för att äta något snabbt (kan meddela att kylskåpet var HELT tomt...) och sen gå tillbaka till tåget för att åka till Axa sportcenter med Miranda, SSK - Rögle. Några galna gubbar som satt ovanför oss gjorde min dag typ, satan vad roliga dom var. Det blev en supermysig kväll och nu tänker jag glo på film med alla muppar som är här. Ja vi har fullt hus för tillfället. puss !
min kärlek, han (hon) är så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback