I don’t want to miss out on the holiday

Hann inte riktigt med att skriva igår så tar de nu.
Kollade ju på film med simon, lina och adam i fredags kväll. Dog ungefär jättemycket, ska aldrig mer se paranormal activity 2 lovade jag mig själv. Och igår gick vi upp tidigt och hjälpte mamma och pappa att tömma källaren alltså alla fyra, känns som att vi var riktigt duktiga.
På kvällen gick jag och mötte bästa miranda för att ha film/tjockiskväll. Så vi köpte lite grejjer med oss från ica och gick hem till mig och kollade på Friends with benefits och tjockade oss på det vi hade köpt. Sen skulle vi "nattvandra" fick vi för oss så vi gick ut och Miranda hade panik ungefär så fort det kom en bil osv. Haha men kul var det :)
Sen gick vi in igen och kollade på Paranormal activity fast den första filmen dumma som vi är.... Jag som hade lovat mig själv att ALDRIG se dom igen!  Och jag fick kolla lite själv eftersom hon somnade då och då haha, tillslut blev klockan 2 och då var det dags för tröttisen att ta nattbussen hem. Väldigt mysig kväll blev det iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback