it's hard not to think about it.

Hemma igen och har krypit ner under täcket med en tjocktröja på. Kändes verkligen som att jag skulle frysa ihjäl där ett tag. Shit vad kallt det är i Järnas ishall.... Men åh så kul det var att titta på hockey, jag tror att jag är kär i en sport... Konstig tjej.
Träffade iallafall Miranda och Jenny där, riktigt länge sedan jag träffade dom. Och Lina lyckades få pucken i luvan på jackan, haha ! Det var riktigt roligt. Tyvärr förlorade järna matchen, och även SSK mot rögle. Men det blev förlängning i den matchen så 2 poäng fick dom allt. :)
Nu ska jag stänga av datorn och sova är riktigt trött nu känner jag, ögonen vill inte riktigt hålla sig öppna. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback